czwartek, 27 sierpnia 2015

Niespodziewana Miłość

Rozdział Drugi
Nastrój ;D
-->
<---

  Korea we're here!
Dotarłyście do pierwszego klubu, zaczęłyście tańczyć i pić. Wyhaczyłyście jakiś typków na parkiecie, bawiłyście się świetnie dopóki ochrona nie wyprosiła wszystkich z parkietu...
Jakiś pięciu zakapturzonych facetów wbiło na środek klubu i zaczęło tańczyć, trzech z nich zaprosiło dziewczyny do tańca a dwóch dalej się ociągało. Nie wiedziałyście czemu miałyście stać i patrzeć się na nich więc nie wiele się zastanawiając weszłyście na środek i najzwyczajniej w świecie bawiłyście się. Nie patrząc na innych wariowałyście i cieszyłyście się muzyką,wtedy pozostała dwójka tajemniczych chłopców podeszło do was i porwali waszą dwójkę do wspólnego wirowania po parkiecie.
Zmęczone odeszłyście od swoich partnerów i poszłyście do pustego stolika, siedziałyście tak przez jakiś czas pijąc następne kolejki,aż  znienacka obok was znów pojawiła się ta tajemnicza dwójka...
Nie wiedziałyście co im powiedzieć kiedy prosili was do tańca bo w końcu chciałyście troszkę odpocząć.
No ale tak was namawiali, że dałyście się porwać.
Podczas wspólnego tańca dużo rozmawialiście.
-No więc jak się nazywasz ty tajemniczy chłopaku?-zapytałaś śmiejąc się w duchu ze swojego pytania.
-Nie ważne-szybko uciął.
-Czemu nie chcesz mi powiedzieć?-padło następne pytanie.-Nie gorąco Ci w tym kapturze?-teraz już lekko się uśmiechnęłaś.
-....
-Spoko nie ważne to może ja się przedstawię...Jestem ____
-Ładne imię
-Gdybyś zdradził mi swoje to też bym ci tak powiedziała...
-Wiesz co może pójdziemy do stolika?
-Yyy..no jasne
-Ok
Prowadził cię przez tłum trzymając twoją dłoń w swojej.Kompletnie zapomniałaś o otaczającym Cię świecie,rozmyślając tylko o jego dotyku i głosie... właśnie głosie! W twojej głowie pojawiła się żarówka jak stąd do Ameryki.Jego barwa głosu była ci znajoma...
Kiedy znaleźliście się przy stoliku,rozmawialiście strasznie długo nawet nie zorientowałaś się że za 10 minut zamknął klub...
W końcu zdobyłaś się na to żeby spytać się go o coś naprawdę ważnego,ale on miał się już zbierać będąc przy wyjściu spanikowałaś więc szybko rzuciłaś coś bez namysłu..
-Minho to ty?
Zdziwiony chłopak przystanął na chwilę, nie dowierzając, ale za chwile znów ruszył nie patrząc na Ciebie.
Stałaś tak przy drzwiach, gdy zjawiła się przy tobie Dara.
Smutne wróciłyście do hotelu.
Nastrój
Gdy byłyście już w swoim pokoju,dużo rozmawiałyście.Opowiedziałaś jej o tym chłopaku i o swoich podejrzeniach względem jego.Ona przyznała racje po za tym osoba która z nią tańczyła i rozmawiała była bardzo podobna do Taemina. Byłyście w kropce,od godziny leżałaś już w łóżku  i rozmyślałaś  nad tajemniczym facetem z klubu.
-No cóż pomyśle o tym jutro, trzeba się wyspać żeby nie zamulać na koncercie-Powiedziałaś sobie pod nosem po czym wtuliłaś się w miękką poduszkę i usnęłaś.
Fin
Taeminnie
Ps.W linkach podane są piosenki (nie które) których słucham podczas pisania :D  Po za tym nie wiem czy dalej kontynuować tę opowieść. Mam lekki blok T.T Fajnie by było dostać jakiś komentarz nawet takie z uwagami bo nawet taki kom. może zmotywować do działania i poprawy >,< Co tu jeszcze,a no tak Zuza skarbie pisz już dalsze części bo nie mogę się doczekać :D KOCHAM <3

8 komentarzy:

  1. Już wiem, co robisz o 5 w nocy XD Bosko *.* Troszeczkę tajemniczo, ale mam pytanie: czemu ty nie tańczyłaś z Tae, tylko twoja koleżanka. Przecież to on jest twoim UB. Co do opo. Podobało się. Weny, weny i białej czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Dara to ja xD tak mnie nazywają wplotłam tam swoją postać jako osobe drugoplanową bo opo jest dla mojej siostrzyczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha XD To już wszystko rozumiem :) Czy jutro będzie następna część?

      Usuń
  3. Jejku Daria wiesz jak wczoraj długo czekałam na drugi rozdział ^^
    To było Cudowne .. ja , minho , ty i Tae ^^
    Misia będę czekać na następną notkę <3 ja też kocham :D
    dużooo wenyy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Następny rozdział będzie w niedziele przynajmniej tak myślę :)Dziękuję zuza :* Postaram się jak najszybciej dodawać następne rozdziały :D Tylko jedno pytanie czy powinnam robić je dłuższe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od cb, ale możesz robić dłuższe :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ślicznie zmieniłaś stronkę. Mam nadzieję, że wena przybyła?

      Usuń